“El alma de Sorolla” Amb Lydia Bosch

Ubicación: Teatre Echegaray
Organizador: Ajuntament d'Ontinyent
06-06-2026

  “El alma de Sorolla” Amb Lydia Bosch

Teatre Echegaray - dissabte 06 de juny - 19.00 h

15 € (general) - 12 € (descomptes)

Una proposta escènica innovadora inspirada en l'univers de Sorolla - duració 70 minuts

Una experiència escènica on la música, la interpretació i la imatge s'unixen per a emocionar al públic. La reconeguda actriu Lydia Bosch encapçala esta proposta artística donant vida a Ànima, protagonista d'un viatge íntim inspirat en la llum, l'emoció i l'univers mediterrani de Joaquín Sorolla.

Amb una trajectòria que forma part de la memòria audiovisual de diverses generacions, Lydia Bosch aporta sensibilitat, proximitat i força emocional a un espectacle que combina narració, música en directe i projeccions visuals en una posada en escena elegant i evocadora.

Al costat d'ella, el prestigiós tenor Javier Palacios -artista que ha compartit escenari amb Montserrat Caballé- i el pianista José Madrid interpreten un repertori de cèlebres cançons napolitanes que emboliquen a l'espectador en una atmosfera profundament mediterrània.

Una proposta diferent, emocionant i visualment sorprenent que ja ha emocionat al públic en les seues primeres representacions.